Hoe doen we dat?

Hoe zorgen we voor aansluiting, afstemming en verbinding? We hebben daarvoor een aantal ingrediënten geformuleerd. Deze ingrediënten helpen je om de communicatie volgens de visie in te richten. Ga de ingrediënten één voor één na en bepaal – samen met je opdrachtgever – welke van deze jou helpen om het gewenste effect te bereiken in de communicatie. Ons vertrekpunt voor het invullen van deze ingrediënten: onze communicatie is inclusief en vernieuwend en we hebben oog voor het maken van aansprekende verhalen.

We sluiten aan bij de bestaande middelen en kanalen van onze omgeving.

We zetten soft skills in en stimuleren anderen dit ook te doen.

We delen informatie en data met elkaar.

We passen omgevings- en stakeholdersanalyses toe.

We zetten digitale middelen in en blijven aandacht houden voor het persoonlijke.

We verbinden communicatie in de wijken met de stad en visa versa.

We zetten (gedrags)onderzoek in daar waar nodig en wenselijk.

We hebben kennis van en maken gebruik van externe netwerken en communities.

We signaleren en agenderen belangrijke thema’s.

  • We delen informatie en data met elkaar.

  • We verbinden communicatie in de wijken met de stad en visa versa.

  • We signaleren en agenderen belangrijke thema’s.

Verbinden

  • We zetten soft skills in en stimuleren anderen dit ook te doen.

  • We zetten digitale middelen in en blijven aandacht houden voor het persoonlijke.

  • We hebben kennis van en maken gebruik van externe netwerken en communities.

Afstemmen

  • We sluiten aan bij de bestaande middelen en kanalen van onze omgeving.

  • We passen omgevings- en stakeholdersanalyses toe.

  • We zetten (gedrags)onderzoek in daar waar nodig en wenselijk.

Aansluiten

Hoe doen we dat?

Hoe zorgen we voor aansluiting, afstemming en verbinding? We hebben daarvoor een aantal ingrediënten geformuleerd. Deze ingrediënten helpen je om de communicatie volgens de visie in te richten. Ga de ingrediënten één voor één na en bepaal – samen met je opdrachtgever – welke van deze jou helpen om het gewenste effect te bereiken in de communicatie. Ons vertrekpunt voor het invullen van deze ingrediënten: onze communicatie is inclusief en vernieuwend en we hebben oog voor het maken van aansprekende verhalen.