Waar bestaat deze visie uit?
Aan de hand van de vraag ‘hoe communiceren we in 2022 met elkaar’ hebben we de visie gemaakt. In dit online magazine vind je alle relevante informatie over hoe we zijn gekomen tot deze visie, wat dit betekent voor onze organisatie en wat de toegevoegde waarde is van onze afdeling Communicatie.
De afdeling Communicatie maakt echt contact en werkt aan Rotterdams vertrouwen. Daar staan we voor. En daarbij gaan we voor communicatie met effect. Niet de intentie van onze communicatie bepaalt ons werk, maar het effect dat we ermee bereiken.
Hoe? Door met onze communicatie aan te sluiten, af te stemmen en te verbinden, stappen we in de belevingswereld van onze doelgroep en zorgen we er met elkaar voor dat het gewenste effect wordt bereikt. Omdat Rotterdam voortdurend in beweging is en vraagt om een actuele en gerichte aanpak, beweegt onze visie mee.
Onder de noemer van intentie naar effect is dit document het startpunt om met elkaar aan de slag te gaan. De inhoud van dit document vormt daarvoor de basis en we sturen bij daar waar nodig. Op de laatste pagina nodigen we je daarom ook uit met ons te delen hoe jij komt tot communicatie met effect. Want deze visie is nooit af, ontwikkelt zich en zal met aandacht groeien.
Waar bestaat deze visie uit?
De afdeling Communicatie maakt echt contact en werkt aan Rotterdams vertrouwen. Daar staan we voor. En daarbij gaan we voor communicatie met effect. Niet de intentie van onze communicatie bepaalt ons werk, maar het effect dat we ermee bereiken. Hoe? Door met onze communicatie aan te sluiten, af te stemmen en te verbinden, stappen we in de belevingswereld van onze doelgroep en zorgen we er met elkaar voor dat het gewenste effect wordt bereikt. Omdat Rotterdam voortdurend in beweging is en vraagt om een actuele en gerichte aanpak, beweegt onze visie mee. Onder de noemer van intentie naar effect is dit document het startpunt om met elkaar aan de slag te gaan. De inhoud van dit document vormt daarvoor de basis en we sturen bij daar waar nodig. Op de laatste pagina nodigen we je daarom ook uit met ons te delen hoe jij komt tot communicatie met effect. Want deze visie is nooit af, ontwikkelt zich en zal met aandacht groeien.
Aan de hand van de vraag ‘hoe communiceren we in 2022 met elkaar’ hebben we de visie gemaakt. In dit online magazine vind je alle relevante informatie over hoe we zijn gekomen tot deze visie, wat dit betekent voor onze organisatie en wat de toegevoegde waarde is van onze afdeling Communicatie.