Nawoord

Ondanks dat ook 2021 een jaar vol uitdagingen was, hebben we zeker niet stilgestaan. We stelden alles in het werk om Rotterdammers de dienstverlening te kunnen blijven bieden die nodig is. Zonder daarbij de menselijke maat uit het oog te verliezen. Daar ben ik trots op.

Het is belangrijk dat iedere Rotterdammer – op elk gewenst moment en op elke gewenste manier – terechtkan bij de gemeente. Afgelopen jaar was het mogelijk om fysiek op locatie langs te komen, maar Rotterdammers konden ook via de website of videobellen met ons in contact komen. Ook komend jaar zetten we in op het verder verbeteren van onze (digitale) dienstverlening. Want goede dienstverlening blijft zich ontwikkelen.

- Arjan van Gils, wethouder gemeente Rotterdam

Nawoord

Ondanks dat ook 2021 een jaar vol uitdagingen was, hebben we zeker niet stilgestaan. We stelden alles in het werk om Rotterdammers de dienstverlening te kunnen blijven bieden die nodig is. Zonder daarbij de menselijke maat uit het oog te verliezen. Daar ben ik trots op. Het is belangrijk dat iedere Rotterdammer – op elk gewenst moment en op elke gewenste manier – terechtkan bij de gemeente. Afgelopen jaar was het mogelijk om fysiek op locatie langs te komen, maar Rotterdammers konden ook via de website of videobellen met ons in contact komen. Ook komend jaar zetten we in op het verder verbeteren van onze (digitale) dienstverlening. Want goede dienstverlening blijft zich ontwikkelen. - Arjan van Gils, wethouder gemeente Rotterdam